(o)pepp på läger!

Publicerad 2009-06-20 23:34:38 i Allmänt,

Nu har jag tripplat håret lite halft slarvigt. Klockan halv tolv är väl inte den bästa tiden att trippla håret.
Nu blir de sängen nästa! Och jag kommer troligtvis inte blogga dom här dagarna. Kommer hoppa upp o svimma om dom har en dator där, tveksamt. Vem vet jag kanske dör? Vi ska rida (hästen blir galen och jag ramlar o dör), och paddla kajak(jag hamnar under och kommer inte upp) och in till Vadstena(Nunnorna kanske blir förbannad på mej och hederdödar mej) Okej de sista va onödigt men dom andra två, man vet inte... Nee ska sluta skrämma upp mej själv.
Nu ska jag mysa ner mej i sängen. Ha de gött!

Två saker jag önskar mej i konfermationspresent:

* En hårfön med tratt
+ The Sims 3

Finns det nån regel att man måste önska sej massa smycken? Nae juste, jag kör på udda saker!

Kommentarer

Postat av: JZ

Publicerad 2009-06-21 00:27:04

vad gulligt att du länkat mig gumman :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela