Nu behöver jag smakråd!

Publicerad 2009-06-08 20:29:02 i Allmänt,

Nere på stan blev de köpt ett svart sidenband, jesussandaler och en bolero. Jag är klaar för skolavslutning nu!
Nånting som jag har lite panik över är att vi ska servera niornas middag imorn. Och jag är inte säker på vad jag ska ha på mej då, kjolen jag hade för ett år sen satt inte lika bra iår. Men vi får hoppas att Moa hjälper mej och Matilda kanske har nått som vi kan byta med varandra haha. Vi har ett dilemma. Hon har inga vita tröjor och jag har inga svarta kjolar eller jeans.
Ähh skitsamma, ska bli kul överhuvudtaget att få kolla på deras middag! Men jalla fall nu är jag osäker på vad jag ska ha för band runt klänningen , det vita (orginalet) eller de svarta bandet jag köpte idag. Kommentera vaaaad!!!!!






Just nu lutar det mot svart band... MEn hinner nog ändra mej nåra gånger innan onsdag! Så kommentera på ni!
Nu ska jag byta mobil ett tag, ner o hämta allt nu jippiiii! :D

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-06-08 22:25:05

jättefint med båda! alltså inte samtidigt..

Men jag vet inte, det vita känns lite gulligare, om du fattar :) kanske mer skolavslutnings-aktigt

Postat av: mmatilda :)

Publicerad 2009-06-09 16:54:47

vitt! mera sommar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela