Kollo&små skitungar

Publicerad 2009-06-16 16:53:20 i Allmänt,

Idag dragga vi till Rinna för att ta hand om alla små skitungar. Jaa utom Axel, Ellens lillebror. Han var en snäll pojke :)
Jag paddlat för första gången idag! Jag, Ellen och Elin ägde sönder på de! När jag tänker efter så är det nog första gången jag badar i en sjö i år också. Svinkallt. Ellen och Elin tog massa kort så jag får hoppas att jag får nåra av dom lite senare. Sen solade vi, åt tacos och hjälpte barnen att köra Superstar. Och dom andra har fått uppleva hur många olika bullar jag kan skapa med mitt hår. Stora&Små, Raka&Snea men dom flesta blev ju fula överlaget. Och Anders skämt.... Hur ska man klara av dom i två veckor??? Nääe får tänka positivt! Om jag inte hade varit med idag hade jag inte paddlat kanot för första gången (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela