KÄNN ER SÅ JÄVLA AVUNDSJUKA NU !!!!!!!!

Publicerad 2009-06-09 22:35:04 i Allmänt,

Hej här sitter jag med två autografer på varje arm och på en lapp bredvid mej av.... ADAM TENSTA!!!
Det var nämligen han som var den hemliga gästen på niornas middag som vi åttor servera för.
Innan vi skulle va vi (jag) nervösa som fan och fixade till oss till de sista sedan började vi hjälpa till med att fixa saker med dukningen oså. Sen fick vi reda på vem den hemliga gästen va av Zara (alltså Adam Tensta) Jag blev skitglad och hade mobilen i högsta hugg så jag kunde ta kort på han massa haha. Jaa jag fick inte duka så mkt för jag gömde mej mest om jag ska vara ärlig... men Matilda löste vårat problem med att vara nervösa och gick tillsammans och hjälptes åt :)
Sen visade dom massa bildspel på niorna när dom va små och lite skit. Sen va de slut och vi väntade på det bästa....
Goooosh! Sen kom han upp på sen och va så jävla bra! Sen gav han alla autografer och pratade lite smått med oss hihi. Jaa sen va jag trött och hade ont i fötterna så jag trippade hem med Erik Björk och Jesper.
Här får ni lite bilder från den här kvällen!


<3

<3

Jaa ibland blev det liiiiite tråkigt att sitta o vänta...










Gissa om jag ska visa upp autograferna imorgon...? Ohja! Ni på Blåklint kommer höra
mej tjata om han heeeeela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela