It was because of me but I'm OK with it, more than OK actually

Publicerad 2009-06-01 22:18:19 i Allmänt,

Jag vill inte sova men egentligen vill jag ju sova men jag kan inte sova. Hängde ni med? Det är kokhett i mitt rum och jag vet att det kommer sluta med att jag somnar halv 1 med täcket nere vid fötterna i någon konstig ställning. Jag kommer ha ett helvete i sommar med att somna, fan. Nej jag ska inte klaga mer. Pappsen servera nudelsoppa, knäckebröd, smör med havssalt (yummie!!) och som efterrätt glass med pecannötter (Jaa som jag redan hade tagit en bit av efter skolan)
Det känns som jag har bränt mej på huden men de är inte rött så jag antar att jag bara är torr eller nått. Blir att ta body butter innan jag ska sova. Nej, ska sluta sitta här o babbla. Godnatt på er sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela