Det känns så jävla bra att jag har så jävla bra personer runt mig nu

Publicerad 2009-06-30 12:18:36 i Allmänt,

Dålig upptatering nu! Jalla fall, igår va vi i Blå Lagunen (Första gången för mej) Jätte skönt i vattnet och så fint där!
På kvällen blev de Skogsjön o ta ett kvällsdopp och nakendopp. Mogna tjejer som tar en bikini och lägger den längre bort sen sedan blöter handdukarna (Y) Men jag gjorde de till en fördel och badade med min handduk. Nästan roligare än badleksaker faktiskt. Skogsjön är ju jätte skönt nu!
"Igår dagens" var nog att jag fick träffa Johanna. De va allt för länge sen! <3



Idag blir de Lundbybadet med några söta tjejer! Vädret är visst lite sämre idag men med Johannas musiklista på sin mobil på och dom här tjejerna så kommer inte de märkas kan jag lova!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela