Broarnas dag

Publicerad 2009-06-27 14:51:59 i Allmänt,

Det som blev köpt igår va två linnen, ansiktsmasker, nagellack hårnålar och lite presenter till en viss 18-åring :)
Varmt som bara den va de att gå runt i linköping men man blev allt lite gladare när man såg all rea! Fast ioförsej så köpte vi inte så mkt på rean. Sen åkte vi tillbaka till Mjölby och käla på Sibylla och träffa massa folk. Jag själv tkr Broarnas dag inte är ens kul. Och de va ju knappt några stånd heller, överskattat!
Så mötte jag Clara o eller nää orkar inte skriva alla, skricer Clara o Co! De va ju liksom dom vanliga :) Vi cycklade jalla fall till Gutte och satt där o prata/spela gitarr&Sjöng och vissa grillade. Sen cycklade jag hem vid elva och då va de helt dött i stan. Och imorse blev de att gå upp nio för idag vare lite repetion för konfirmationen imorgon! Jaaao den har ju sina starka o svaga sidor, våran redovisning men ah! Men efter de så äre slut! Gud så skönt! Nej nu ska jag städa vidare i mitt rum och sen kanske prova chokladansiktsmasken jag köpte!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2009-06-27 16:48:21

haha :) jasså gulligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela