Blev lite rädd där ett tag

Publicerad 2009-06-12 21:56:40 i Allmänt,

... Trodde nån hade hackat sej in i min blogg men de va bara jag som va trög när jag skulle skriva mitt lösenord. Hade caps lock på (Y) Jalla fall, här sitter jag och är ganska deppig och väääldigt trött. Tror det är vädret som påverkar allting.
Jahopp, vakna idag vid nio att Andrés klass va på altan o "förkröka" med hög musik. Gick upp o duscha, vilket va onödigt för 90 % av dagen bestog av regn. Sen vid halv elva vinglade klassen iväg till kyrkan och vi väntade tills dom skulle nerför trappan. Det va svinkallt och man såg inte mycket för alla paraplyn alla hade. Nej dom hade tyvärr inte tur med vädret. Men dom va ju glaaeea ändå! Så tittade vi på när dom åkte iväg med traktorn och sen tittade jag och Patricia på kungshöga också. Sen började det regna igen och vi trippade hem där det blev massa god mat. Tyvärr var jag för trött för att äta så mycket som jag hade tänkt att göra. Efter maten mysade jag ner mej i soffan med filt. Sen blev det fika utan självaste studentbarnet. Han hade redan somnat då, tog en powernap haha. Jaa sen så åkte han iväg igen och vi andra satt o prata en stund till innan alla gick hem.









Liseberg då. Vi gick för de mesta med AntonAndreasHermanAdamPhilip. Först Lisebergbanan för att värma upp lite sådär sen tror jag vi åkte Balder, sen kållerado(tror jag inte tar iordning nu). Ena min sko fick en liten damm i sig, jätte mysigt. Jag som brukar klara mej i den men inte den här gången. Dom gick Gasten utom jag och Moa. Hade inte lust att börja gråta inför alla... Uppskjutet hann vi med två gånger kom jag på nu. Andreas fick lite panik men de gick bra sen ändå haha. Sen uppswinget, jaaa vad jag tjata om den. Efter mycket övertalning våga alla åka den (Philip&Anton hihi) Tror vi åkte Flumeride sen. Andreas, Phiilip, jag och Moa i en. Klara mej jäkligt bra i den. Oså upp till kanonen och åka den. Vilken kick man får av den! Eller som Moa o jag sa, kanonkick! Andreas o jag va fortfarande pepp på den så vi åkte den igen. Han vågade titta lite med i loopen än vad han gjorde innan, good job! (Y)
I bussen åt vi burger king mat och myste. Sen joina Oscar Davidzon på kort. 21:an ägde jag ganska mkt på sen...jaa blev de ganska mkt fusk för Johannas o min del.


Coola glasögon nåra hade köpt på Liseberg, vi fick va coola i dom en minut
 och känna hur det va att va så cool med sånna brillor. Helt klart värt att ta kort på det då.





Dessutom hade dom köpt sånnadära coola "paraplyhattar" , va heter sånna egentligen?
Jalla fall vi fick glänsa med dom också en stund.


Nej du räcker de med skrivande, suttit här för länge, ska byta upp mej nu, mot teveeeen!

Tycker att mitt sommarlov har börjat väldigt bra. Väldigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela