And I still think about it

Publicerad 2009-06-03 22:47:01 i Allmänt,

Jaa är sitter jag rödmosiga kinder med baby-rump-len-hud. Jag somna innan HALV TIO! Och jag la mej HALV NIO. Applådeeer! Fyyyy så skönt det var och ännu bättre imorse. Då va va jag pigg och glad. Och stolt över mej själv. Hoppa glatt in i duschen och kom ut lika glad och jag gick till skolan också. Men köpte lösgodis på preem för vi skulle ju faktiskt kolla på film i skolan. I skolan va jag pigg o glad hela tin typ, men de va nog av godiset jag gick runt o käka på hela tin. Sen hem och kolla på Scrubs en snabbis och sen sätta upp en slarvig liten (stor) bulle och cyckla ner till Marias..nånting va de nu heter, för att få ansiktsbehandling. Hur va de då? Joo tvättningen, peelingen och ångningen va ju jätte skön...men när vi kom till att hon skulle klämma på alla pormaskar. Fytfan va ont de gjorde. Det gjorde så ont att jag fick tårar i ögonen. Började fundera på hur de skulle se ut om jag sprang därifrån ett tag. Eller hur rött mitt ansikte va efter hon klämt på varenda por. Så där låg jag o höll andan medans hon plågade min hud. Och äntligen va hon klar och la en mask som jag fick ha i en halvtimme...? Vet inte riktigt det kanske va längre. Men sjukt avslappnande och såndär lugn musik i bakrunden gjorde ju allt så mysigt. Mitt i allt kom en bakstreet boys låt? Då förstördes stämningen... Sen tvätta hon igen och massera ansiktet. Jag förstår inte, jag måste vara kittlig överallt. Det kittlades när hon massera min panna? Jaa och sen tog hon en hudkräm och sen fick jag gå. Jag vet inte om jag vågar göra det igen... det gjorde ju sjukt ont ett tag men resten va ju underbart...   Jajja sen hem och äta Lidl-pizza med André och Patricia o kolla i skolkataloger.
Nej nu är ju klockan halv 11. Jag som sova halv nio varje kväll nu till skolavslutningen! Järnspikar också.
Ähh drar och tvättar ansiktet en sista gång sen bums i säng, ni får lite bilder idag när Moa och jag va kreativa på bilden!


Moa: Ahh mina bilder spårar alltid ur när jag ska måla!
Nee gör dom verkligen de Moa?:D

 
                     Vi gjorde sööööta fjärilaar och blommooor (:

             
           Jag måste sluta skriva så långa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela