Ammeh!

Publicerad 2009-06-14 20:56:12 i Allmänt,

Hallå satt och funderade här om Midsommar. När är Midsommar egentligen? Och vad ska ni göra just då? Om ni inte kommenterar så kan ni lika gärna lägga egg! Åååhhh , vet ni vad jag blev sugen på istället? Tänk er. Om det blåste mycket mindre, inte vindstilla utan de blåste bara sådär friskt. Solen är nästan bakom skogen. Och till det bästa. Jag har en hund som jag ska gå ut o rasta. Nu tror jag alla inte fattar nånting. Men efter Leika va här, Ellas hund så är jag så jävla sugen på att ha en hund. Gud så skönt att gå i skogen just ikväll. Javistt, jag skulle kunna gå ut själv men är fortfarande för rädd att gå ut själv. Det känns så...ensamt att gå en promenad själv. Jalla fall i stan. Om jag hade vart på Gotland så skulle de inte va några problem men de är ju för det knappt finns något levande där vi bor. Överdrev liiiiite nu men jag är så grrrrymt sugen på att gå spåret eller jalla fall i en skog med en söt hund.
Ähh ska sluta drömma nu, back to Scrubs nu!


Tänk o ha en sånhär liten krabat hemma hos sej just när man ville.
Jag hoppppppas att Ella ska nångång fråga om vi kan vara hundvakt. Jaa guuud vad jag hoppas på de.......!!!

Kommentarer

Postat av: cssss

Publicerad 2009-06-15 09:45:23

bara för att jag inte vill lägga ägg, inget bestämt än :) hehe

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-17 18:15:01

om di kan nöja dig med att gå ut och gå med n söt moa nån gång kan du höra av dig till mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela