Your last thought

Publicerad 2009-07-06 00:54:20 i Allmänt,

Tove och Johanna slet ifrån mej från datan förut och vi dragga till donken(tredje gången gillt!).
Jag var inte direkt sugen på nått när jag hade ätit en halv marabou....Vad jag njöt av varje tugga åhh! Jalla fall, där satt vi. Jag, Johanna, Tove, Mathilda, Moa, Felicia och Angelica. Sen gick vi där Tove&Johanna o jag medans de regnade och mimade/dansade/sjöng till massa låtar. Grannarna måste ju ha undrat... Aaoo sen kom Toves coola farsa och Stosse o skjutsa hem oss. Och jag föll tillbaka till datan med mina härliga Scrubs avsnitt. Sett en säsong en kväll ni! Och har en rad av maraboun... Äähhh lite choklad skadar inte! (Y) Bara för att jag har så tråkigt nu så ska jag göra ett sånt där roligt test med massa frågor.

Har du ett par blåa string? - naae
Vem var den senaste du pussade? - Johanna tror jag
trivs du med det ? - Jaa jag lever ivet nu!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - Min mobil ligger på golvet nu...den åkte ur fickan för ett tag sen och jag orkar inte ta upp den.
Gillar du nån nu ? - Nej :(
Vad gjorde du inatt ? - Mitt i natten klockan tolv badade jag senare i natten sov jag.
Och i förrgår natt ? - Cycklade med Clara och jaa, sedan sov jag
Vad gör du innan du ska sova ? - Kissar och borstar tänderna
Kan du prata med din mamma om allt ? - Jaa typ
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - Självklart
Har du varit gravid ? - Nej!
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - Om jag hade haft en kille... nej jag skulle inte ha blivit glad.
Choklad eller glass ? - glass
Stövlar eller gymnastikskor ? - gymnastikskor
Kjol/klänning eller jeans ? - jeans använder inte kjolar och klänningar så jätte ofta tyvärr
Hemstad - mjölby
Hårfärg - blond

Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär? - javisst
2. Tror du på kärlek? - JA
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jaa
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - Vet inte riktigt?
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - Näää eller bästa o bästa vän. Svår fråga
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - Om man ska vara helt ärlig. Så ja, faktiskt lite
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - Inte vad jag vet? :P
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Njaaee

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. Vin eller öl ? - Vin
3. Dag eller natt ? - Natt tror jag, svårt
4. One night stand eller förhållande ? - förhållande!
5. Tv eller internet ? - Internet
6. Pepsi eller cola ? - Pepsi faktiskt
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror på
8. Färgfoto eller svartvita ?  Beror pååååå
9. Telefonkontakt eller face to face ? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? - Bilddagboken

 "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - Haha smiter inte ut
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? - Näää man ska väl inte överdriva
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - Har väl alla?
4. Har du hoppat bungy jump ? - Nej fyfan
5. Har du nånsin gjort slut ? - Jaaa
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - Haha neej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - Njaa inte vad jag kommer ihåg?
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - Haha näää inte ens kul då
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - Jaao ibland

1. Saknar du någon just nu ? - Jaa Tyson. Var fan är han??
2. Är du glad ? - Inte jätte direkt
3. Är du fundersam ? - Jaao
4. Är du uttråkad ? - Jaaa vill sova
5. Är du tysk ? - Neeeeeeeeeeej
7. Är du italienare ? - men neej
8. Är du fransk ? - NEEEEEJ
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - Nää förlovade!
10. Gillar du någon just nu ? - Neej har jag sagt!


Gött nu har ni nått att läsa ni som fortfarande inte sover. Nu ska jag ner o sova i soffan! Godnatt på er!
(Och jag vet att texten blev konstig när jag kopiera den men så kan de va ibland!)


Och en Scrubsbild för lite skojjis skull!

GODNATT IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela