On another stormy morning, another issue could begin

Publicerad 2009-07-11 13:53:42 i Allmänt,

Idag ska jag bannemej göra om min blogg. Suttit typ hela morgonen med photoshop men har inte fastnat för nån än.
Jätte mysigt imorse, pappsen mammsen o jag åt rostade mackor, kokta ägg och te till frukost i de tråkiga vädret. Och Tyson blir också deppig av vädret och är bara sällskapssjuk och sover typ hela tin.

Just det. Blir nog Gotland ändå. 2 veckor. Det känns ändå bra. Ett sommarlov blir liksom inte ett sommarlov om vi åker dit. 2 veckor där i det tysta skulle nog göra bra för mig.

Längtar redan att ta skogspromenader ner till stranden med Tyson. Och sedan på kvällen tända en brasa och mysa ner sig i bäddsoffan med stekta Denniskorvar som jag levde på i vintras där. Man tröttnar aldrig på dom! Eller när vi sitter ute och äter grillat eller massa fisk. Medans vi sitter där drar pappa på sitt kassettband som han har haft...sen jag var jätte liten. Nu kan man alla låtarna utantill. Och efter maten tar man moppen och badar kvällsdopp. Skulle kunna skriva en roman om vad jag saknar nu.   Ja 2 veckor där skulle nog inte skada alls.




Tillbaka till photoshop och massa bilder nu. Och Gavin DeGraw&Coldplay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela