Hemmafru idag

Publicerad 2009-07-10 18:16:42 i Allmänt,

Idag har jag rensat ogräs, bakat snickerkaka(Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men väldigt god), och nu blev jag klar med salladen till maten. Salladen blev ju inte heller jätte bra, inte min starka sida dedär... Men det är väldigt kul att hålla på och laga mat om man sätter på radion i köket och lyssnar på rixfm!
Ikväll blir de lugnt. Ska äta god lax och sedan dega framför tv:n med snickerkakan. Nej ska ner o ta ut soppåsen nu! (Ojj nu låter jag väldigt mycket som en hemmafru!)


Ha en mysig kväll!


Här stog vi och väntade på att Linn skulle komma med Tove :)



Så kör vi en födelsedagsbild på Linn också!
Hon passa bra i pappas hjälm och skyddsglasögon (H)


Kommentarer

Postat av: Linn Lundqvist

Publicerad 2009-07-10 19:05:08

omg! hoppas alla bara förtår att jag inte valde att se ut sådär :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela