Fuck you, fuck you very very much!

Publicerad 2009-07-06 19:21:32 i Allmänt,

Haha älskar låten!



Nu blir de att dragga till kinesen o hämta mat sen mys hemma hos Josse. Den ni!
För att vara lite skojjig sådär idag, har jag plattat håret. Inte riktigt min grejj men de är skönt att ha de ibland (Y)
Mitt plattade hår passar "jätte" bra till skitiga mjukisar och en mjukiströja. Vafan ska man klä upp sej för??
Nääääee mjukistjejerna kommer invardera kinesen snart, good luck chuck!

Kanske kan lägga upp en skojjig bild på mej med plattat hår. Eller nääe, eller kanske...om jag har riktigt tråkigt så kommer det kanske en bild och kanske en kommentar som står: "Om ni undrar varför jag tar på mitt hår hela tiden, är för att de är så fint. Nää nu ska jag vidare och borsta mitt hår" Citerat av Paulina "Paow"  Typ så säger hon. Smart tjej dedära (Y)



Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela