Forrestlake igen

Publicerad 2009-07-02 12:11:13 i Allmänt,

Nu skicka moa ett sms att vi ska mötas kvart i ett på statoil. Jag har inte ätit frukost än. Degat framför tv:n. Fan.
Men vi säger inget till Moa och spelar med och säger att de är helt OK! Haha. Nej nu ska jag packa och vem vet, jag kanske hinner äta upp en macka också.

Myspys igår i linköping på utebion. Fast vi hann bara se en halvtimme av filmen p.g.a den börja senare och vi var tvungna att passa ett tåg. Men men, bättre planering nästa gång! (Y)

Nej nu måste jag skynda mej!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-07-02 16:11:22

neeeeej det är fult ! :D pussssss<3

Postat av: tove

Publicerad 2009-07-02 16:13:08

och sanne har blivit film stjärna med ju!

mer än vad alla här visste tror jag :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela