För de regnar här i Mjölby igen, och igen, och igen

Publicerad 2009-07-07 14:23:00 i Allmänt,

Igår blev de massa mys, prat och mat. Dom är bäst helt enkelt!

Idag har jag tagit en fet powernnap till cirka halv 12 sen degat framför tv:n och rensat ogräs. Nu blir de ner och sola med Moa. Om det inte finns någon sol här så får man ju solariumet. Fast jag har redan gett upp med att bli brun, de går bara inte för mej. Så man kan ju sola enbart för att man är lite frusen (Y) Sen kör vi nog en fika på Gusto, jag Moa Amanda och Moa.
Jaa sen får vi ju se vart dagen leder oss!




Och så blev de en bild på mej med plattat hår. Bara för att liksom. Så där har'nin!
Ajja nu kan jag inte sitta här och tjoka. Nu trippar jag till Moa!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-07-07 20:54:26

Det blir nog så imorgon :D

fan har ju sålt moppen så vafan , måste ju ha ny mobil så!

klart , kanske har sims på den (Y) haha

pusss baby

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela