En dag på Söderköping

Publicerad 2009-07-15 12:18:45 i Allmänt,



Efter lite stress, ont i magen så dragga pappsen och jag till Johanna för att möta upp henne. Sen drog vi vidare med cabben till station där de andra va och efter mycket tåg och mycket buss så var vi framme i Söderköping. Vi måste ju va bäst på att hitta bussar och tåg? Och jag mådde inte illa nångång i bussen, yeey!
Jaa och vi slapp också massa kö in till Smultronstället. Perfekt! Sen blev de att dansa bugg med gamlingar och en mongolid. Man vet aldrig vad som händer i Söderköping!



När vi satt och vänta på bussen hem.

En gubbe kommer, Vet ni vad i har gjort?!
Vi, Nääe...?
Gubben,  Hahaha inte jag heller!




Tove såg jätte tjurig ut och jag som en glad gris så jag fixade till den lite!


Jaa och när jag börja hålla på med en bild så kunde jag inte sluta...


         MUMS tyckte Josse de va!





Nej nu ska jag dammsuga i min ensamhet i mitt tomma hus.
Ikväll är fortfarande osäkert. Det blir Vadstenas nostalgikväll/Harry Potter i Mjölby.

Fast jag tror jag är för stor Harry Potter nörd så de lutar mer dit

Kommentarer

Postat av: Linn Lundqvist

Publicerad 2009-07-15 12:32:47

diva-linn också.. haha

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-07-17 14:28:00

säg mig sanne , varför blir jag så snygg på kort för :s ? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela