Camparna är hemma nu

Publicerad 2009-07-22 19:28:32 i Allmänt,

Måste säga att det är väldigt skönt att vara hemma igen. Men vilka dagar vi har haft!
Kan inte riktigt komma på vad vi har gjort för egentligen har vi bara ätit, sovit, badat, myst i tältet och ätit lite till. Och min bergsprängare har hängt med överallt. På bryggan, gräset, tältet. Utan skulle de ha blivit hälften så kul.
Nomy låtar har nog hörts mest. Och min favoritlåt nu. Jaaa så härlig den är! Johanna hittar dom bästa och finaste låtarna.
Jaa mycket mer orkar jag nog inte berätta. Just det. Råkade tappa min mobil i gräset över en natt så den startade inte. Men med lite hårföneri så var den nästan prima igen. Men grejjen är att jag startade om den igen för knapparna släcks aldrig, då startade den inte igen. Blir att gå ner och hämta fönen sen äta sen ta en låååååång dusch sen blir de nog sängen.
Ja en SÄNG inte ett liggunderlag som går hål direkt eller i ett svettigt/kallt tält.
Måste packa nu också för på fredag blir de ju GOTLAND! Har kommit till stadiet att jag halv mycket vill dit. Får se imorgon hur jag känner för Gotland....



Bilder kommer väl när jag har fått dom och om mobilen startar igen




Lyssna och njut säger jag bara, lyssna och njut.
Sen ser du oss på en brygga med picknick och bergsprängare.
Där satt den så perfekt så det knappt var sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela