And then she said, No boy it's not gonna happend

Publicerad 2009-07-12 00:06:02 i Allmänt,

Jaa vi tjejer hamnade jalla fall på donken. Jag, Moa, Tove, Linn & Josse, riktiga godingar dedär.
Där satt vi i typ två timmar och prata prata prata. Sedan kände vi att det var dax att dra sej vidare. Vi gick förbi James som hade fest(eller fest o fest...) Hälsa på några men gick snabbt därifrån igen. Det var ganskaa...jaa lame där om vi säger så.
Så vi trippade vidare och stod o prata en stund, jag Tove&Linn. Men sen kom en fyllegubbe lite längre bort och ingen av oss ville möta han så vi sa adjö och jag cycklade hem med en jädrans magknip. Dels för att jag va kissnödig men den riktiga boven är tuggummi. Tog ett idag och jag fick jätte ont. Men det kan bero på att jag har dom väldigt länge för jag tänker inte på att jag har det i munnen. Och så tog jag ett efter donken och jag fick ont i magen igen. Nej, ska sluta ha tuggummin länge. Ska komma ihåg att spotta ut dom i god tid så jag inte får såndär sjukt jobbig magknip.


Nu ska jag läsa aftonbladet och sen sova, godnatt påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela