Volume Master

Publicerad 2009-01-21 21:25:55 i Allmänt,

Nu är jag klar med mitt hår!
Fast den var mkt dyrare än på andra ställen man kan köpa den så va det fan värt.
Blev klar på 20 min! Och då hade jag hunnit duscha och föna håret med , rekord!
Med mammas 80-tals krustång tar det mellan 1-2 timmar att gå igenom hela håret annars...
Nu hoppas jag bara fluffet håller sig inatt så de inte är tråkigt och platt när jag vaknar ... hoppas hoppas! :)
Nu ska jag nog köra lite GH , har ju trots allt inte kört på två dagar!

   Resultatet ! (mysbelysning bakom!)








Kiss me and ill kiss you back
give me all your love
love me and ill love you back
can you keep up?
if i take you there ?
whatchu gon' do now
im gon get on my worst behaviour
I’ll return the favor

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-01-22 13:07:54

god damn you're cute :)

saknar dig idag :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela