Underbara söndag ...

Publicerad 2009-01-25 20:20:20 i Allmänt,

Idag vaknade jag av min underbara vibrator på min mobil klockan tio ....
De rrrrrriktigt svårt att komma upp men jag hade faktiskt lovat mej själv att jag skulle gå till kyrkan idag.
Måste gå dom dära 15 jävla gångerna! Men de suuuger att sitta en timme minst och lyssna på saker man
inte är intresserad av ..
Efter kyrkan kom pappsen och hämta mej , därhemma satte jag mej vid tv:n direkt och käka gröt och cappuccino, mums!
Johanna och jag skulle ha solat idag men hon orkade inte, och jag tror inte jag heller skulle ha orkat de ...
De är sååå jobbigt att ligga i en lysande kista liksom .... (a)
Sen har jag drömt mej bort till sommaren med shorts, linne och ballerinaskor ... Mmmmm ...<33
Hittat riktigt fina grejjer i H&M katalogen bl.a. De finns liksom hundra hemsidor med skiiit snygga kläder!
Fattas bara en fet plånbok...
Den här söndagen var bara såååå göddig! Såå gött att inte göra ett skit! (y)

Puss&kram

De  här  skulle  sitta  fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela