Run - Leona Lewis <33

Publicerad 2009-01-24 12:20:25 i Allmänt,

Skolan va ganska bra igår , ganska mysig daag.
Vi hann filma lite också :) Och Moa & jag hann mysa i sofforna några gånger också (Y)
Efter skolan så blev det att mysa lite , sen fixa till sej lite och äta tacos :)
Sen åkte jag till Angelika där Ida också , seen gick vi vidare till gårn.
På gårn va de knappt några människor , typ bara 7:or.
Men de va fördel för oss för vi hade spelrummet hela kvällen. Gött att lira gh och sjunga SingStar (Y)
Sen vid elva elle nått så gick vi till statoil och köpte ostbågar (Y)
Seen gick vi hem till Angelika och jag åkte hem dåå
Mysig Kväll ! <3
Fast kvällen/natten va inte lika rolig..

Nu har jag ätit frukost och ska göra mej ordning lite smått.
Sen blir de nog mys med BästaAngelika på nått fik (Y)



Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-25 21:47:41

vaddå vad hände på natten :/?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela