Om du lämnade mig nu..

Publicerad 2009-01-29 21:14:33 i Allmänt,

Det var en lååååång dag i skolan idag!
Råka ta sönder ett glas på labbet -.-
Men Peter lika glad för de!  "Sånt som händer, de är lungt!"  (Y)
Dagen vart ännu längre när jag hade återläsning också "/
Men Örjan äger så de va lungt :D Gav mej en halstablett bara sådär
och vi fick sluta tidigare:) Så jävla gödig att snacka med!

Efter skolan åkte pappsen o jag till kvarnen och handlade middag :)
Mmm , kyckling o grejjer!
Sen vart de att skriva svenska uppgift och lyssna på Lars Winnerbäck.
Jaa, ni hörde rätt. Jag har börjat gilla vissa av hans låtar. Man kan ju
inte undgå att gilla hans texter asså!
Och så skulle man ju ha gjort lite matte idag med... Ååhhh!!
Hinner inte med allt asså! De är fan omöjligt att hinna plugga till allt och
att hinna va med sina kompisar samtidigt. OMÖJLIGT!!
Och om man försöker så blir man dödstrött i helgen. Orkar knappast va länge
med sina kompisar då på fredan eller lördan. Nee usch vad jag klagar nu!



Och så har man blivit utmanad av Johanna igen med 8 (o)vanor ... :P Så nu kör vi igen! Neej jag har inget att göra..



1. Jag har börjat gilla Lars Winnerbäck , om ni inte visste de nuu ....(A)

2. Jag har typ men bara typ börjat sluta gilla Justin Timberlake. Han gör ju liksom inga nya låtar?

3. Jag kan nästan inte sova på natten om inte Tyson (min katt) ligger bredvid mej tills jag har somnat. Känner mej trygg när han ligger bredvid mej :)

4. Jag kan inte sy. Inte på något sätt! Vet inte ens hurman syr fast en knapp?

5. Jag saknar våran sommarstuga nu. Jaa de gör jag faktiskt... Lätt att jag skulle kunna åka dit över den här helgen

6. Jag har blivit galen i mörk choklad! 70 % är de godaste som finns en dag efter skolan!

7. Det var väldigt länge sen jag hade starka känslor för någon annan. Förut va de en jobbig ovana för då va de hur lätt som helst för mej. Nu är de skit svårt..

8. Är lite rädd för småbarn... Vissa kommer så bra överens med dom och barnen liksom äääälskar dom! Men med mej bryr sej dom knappt om en... Förstår inte vad jag gör för fel heller? Försöker va snäll som socker och vilja leka med dom men antingen går dom därifrån eller till någon annan ... Aaarruu , svårt dedär med barn ..




Nu ska jag fortsätta med svenskan!
Kram på er !



Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-01-30 16:27:56

snygg är du ju så det skulle räcka till några till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela