Never think

Publicerad 2009-01-20 20:39:45 i Allmänt,

Idag har det vart en riktigt slapp dag. Och jag älskar de !
I början av dagen blev jag så jävla sur på Mujo ...Fast han är inte den enda jag är sur på ...
Men de är inte så lätt att  va sur när man han underbara människor runt omkring sig<3
Sista lektionen blev att fixa so redovisning och försöka förstå mig på min blogg.
Men jag är fortfarande inte nöjd med den ...

Efter skolan tog jag den största muggen och gjorde cappuccino.
Sen vart de att kolla på scrubs , och de kolla mamma och jag på i nåra timmar :)
Jag älskart !
Sen tog jag en lååååång dusch och gjorde inpacking , nu väntar jag på att min gamla hedliga krustång ska bli varm:)
Imorn ska håret inte va platt!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela