Det finns folk till allt

Publicerad 2009-01-26 18:17:57 i Allmänt,

Idag hade jag verkligen inte lust att gå till skolan... Så grrrymt kallt ute!
Angelika & jag hade lust att ringa pappa så han kunde skjutsa oss till dacke.. Jaa vi är lata , men vi gjorde de aldrig sen ..
Annars va laa skolan ganska bra.
Efter skolan vart de att plugga lite och käka lite. Tyson höll mej sällskap också :)
Njäää , vet inte vad jag ska skriva mer nuu .. Sista kan laa va att jag är såå jäävla sur på vissa folk asså ..
FYFAAAN säger jag bara !!
Men nu ska vi inte va sura , utan vi ska va glada. En sak jag ser fram imot är skidresan till Romme! :D
De va ju så sjuukt länge sen jag åkte skidor nuu, tror att den dagen kommer äga (Y)




Och du Moa ... hittat massa fina bilder på dej.. :) Jätte fina , du kommer se dom snart på bdb (Y)
Hoppas du kommer ha en jätte bra dag imorn .... :) <3    Hihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela