Söndag :(

Publicerad 2009-02-22 13:48:37 i Allmänt,

Orka inte blogga igår för jag va så sjuukt trött!
Men igår va jag i Jönköping hela dagen med the family (Y)
Först hälsade vi på Ella, faan så snäll tjej asså! :)
Sen åkte vi till A6, o jag va pepp som fan att handla upp dom
sista pengarna på kläder. Men efter typ 3 affärer så försvann
peppen och jag tyckte de bara va jobbigt och allt va dyrt och jag blev
snålast i hela världen .... Så jag köpte inga kläder, skam!
Sen vart de ikea, och det tog aldrig slut :(
Fick huvudvärk där inne av alla småbarn som sprang runt och skrek..
Hitta inget skojj på ikea heller, eller joo kanske, men ville inte köpa
nått till mitt rum förens jag har börjat göra om det.
Sen på kvällen hade jag fortfarande huvudvärk så jag hade verkligen inte
lust med nånting, bara sitta där i min soffa och kolla på Scrubs och äta
tårta som pappa köpte på A6 (A)
Så de vart att sova framför tv:n, plugga jätte lite NO, sen melodifestivalen..
Usch de blir ju bara sämre o sämre bidrag!

Ajja, idag ska jag plugga sönderrrrrrrrrrrr på NO:n, prov imorn :( Damn it!
Önska mej lycka till! :)


Pussar!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-02-22 18:27:41

neej sanne plugga fan inte på no:n!

om du gör de o ja är den enda som inte har gjort de tänker ja säga att ja har varit i spanien på lovet o glömde böckerna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela