Onsdag

Publicerad 2009-02-11 21:55:15 i Allmänt,

Orkar inte skriva mkt för jag är nyvaken och sjukt trött, bara så ni vet nuu!

Hade engelska och matteprov idag... Både gick väl halft sådäär... Men G blire säkert jalla fall (Y)
Sen hade vi håltimme, jag, Johanna Moa&Angelika gick till Lidl och köpte GI mat som panpizza & Lidl cola (:
Sen gick vi hem till mej och flötaaaa , gött kööttt !
Sen tbx till skolan, hatart ... Så jävla göööttt med lov asså snart, längtar!
När jag kom hem och tänkte börja med svenskaläxan så såg jag att jag hade glömt boken... tabbe...
Så de vart att träna spanska istället, sen läste jag ut min bok medans jag myste i sängen med Tyson (Sylvankatten) (:
Sen somnade Tyson och jag ... så nu har jag sovit 1 1/2 timme, de äger att ha en fet katt bredvid sej. Somnar direkt då!
Och nu ska jag hoppa ner i sängen igen och sova nåra timmar till!

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela