Nu jääääävl*r !!

Publicerad 2009-02-16 16:06:54 i Allmänt,

Vakna o åt en göddig frukost till Scrubs.
Senn vart de en låång dusch, wiiie mitt hår vart lockigt och fint
Shampoot verkar ha hjälpt lite jalla fall :)
Nu har jag städat rummet lite smått, de behövdes!
Men är såå jävla pepp att rensa hela mitt rum och börja om från början!
Jag menar, hälften av allt skit jag har i mitt rum använder jag inte?
Hur kul känns de? Njaa inte så jätte bra..
Nu har jag suttit och kollat på IKEA o drömt mej bort...
Tänk o ha ett riktigt såntdär IKEA-rum! De ni!
Neefaan , ska fan i mej börja rensa lite nu, bäst att börja innan
mitt pepp försvinner och jag vill göra nått annat!




     




Puss och kram , hoppas ni får den riktigt bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela