Mr. Brightside

Publicerad 2009-02-12 21:39:20 i Allmänt,

Idag har jag vart så jävla trött!
Ni kanske har märkt de för jag har skrattat hela tin och
dragit dom sämsta skämtena som finns.. :P
Inte nog med att dagen var lång så vart de en återläsning
på altt också. Men de va ganska göddigt där ändåå :)
Sen stog jag o vänta med Isabelle & Simon, för dom
skulle till linköping :) Sen vart de hem och kolla lite på tv..
Haft den där jävla svenskaläxan i huvvet men nu äre så
att jag ska göra den på lovet, orkar inte göra den tills imorn..
Men nu äre bara en dag sen äre loooooov, älskart !
Nee nu ska jag fixa mitt hår lite!
Gött, imorn blire bad på morronen! Hoppas vi gör nått kul dåå

Men ciao på er!


                                                          Sommar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela