It just make me stronger

Publicerad 2009-02-28 16:30:48 i Allmänt,

Tänkte blogga igen igår men hann inte/glömde de.
Så efter 8 gånger jag duschat håret så var det nästan borta...
Men som tur vaa fixar volume mastern allting! :)
Så vart de att möta Angelika och Ida! Så va vi hemma hos Angelika o
gödda lite, sen vid klockan halv tio gick vi till gårn men vi gick bara in
och vände igen:P Vi orka helt enkelt inte sitta där inne!
Så vi gick hem igen till Angelika och myste :)

Guuuud så gött de va att sova rrriktigt länge idag
Godaste frukosten gjorde jag också, rostade mackor med lite socker och kanel på.
Jaaa jag gjorde lite fattiga riddare wannabee... Och till de vart de vanilj te, mums!
Mamma kom med en blankett och sa att hon skulle beställa oss en massage, låter
inte så dumt va? ;)
Sen duschade jag igeeen, så nu är mitt hår helt vanligt igen, äntligen
Men jag undrar hur det igentligen mår nu efter 9 tvåttningar på 2 dar....
Nee nu ska jag baka med mamma och sen ska vi beställa kinamat!
Mmm, jordnötssås....

Puss & Kram!



Bildbevis på Isabelle hur det gick när hon fick vax på sin lugg...Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela