Hemma igen

Publicerad 2009-02-17 23:53:59 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen från konfan.
Fick lite panik innan jag kom iväg att jag skulle komma försent, kunde inte sluta pilla mej i håret hela tin  x)
Men som tur va fick jag skjuts av André och Nijaz så jag hann till Angelika och Ida, sen drog vi vidare till
förslamlingshemmet. Jag som trodde att massa från konfan skulle komma men neej!
Vi har totalt 5 st från konfan, resten var ledare haha! Jalla fall, vi "bakade" semlor till de gamla på Boken
som vi senare skulle till och sjunga där. Aa så hann vi med att sjunga abba sing star däär :)
Sen så gick vi till Boken, där fick vi duka till alla gamla och sjöng lite för dom.. Inte de roligaste men
de va jalla fall en god gärning och dom blev glada ! :)

Sen drog jag hem till mej, åt och fixa lite sådäär.
Oså kom Angelika och Ida hiit! :) Aa så va vi här och va lite coola!
Sen åkte Ida vid åtta för hon ska till Åre imorn :) Lyllosen!
Angelika och jag satt sen i mitt kök och typ skratta åt allt o inget? :P
Alla i min familj tyckte vi betedde oss som apor....
Men inget slår våran humor! :D


Imorn blire garrrrrrreeeen och sova hos Angelikaaa, sen dagen efter blire Linköpiiiiing!


Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela