Happy valentines day!

Publicerad 2009-02-14 15:01:11 i Allmänt,

... På er alla ! <3
Hoppas ni kommer ha en riktigt bra dag med era nära & kära
Själv ska jag först äta lite med familjen och mormor&morfar :)
Sen ikväll blir de nog Ida och Angelika , får se vad vi hittar på!

När jag vakna idag så fick jag två paket av mammsen, en bok och mörk choklad, de satt fint! :)
Sen kom pappa in till mej och visade mej ett foto som jag hade tagit på Gotland och dom hade
gjort de till ett stort foto så man kan ha de som en tavla. Damn..vad jag vart nöjd med dej bilden..
Trodde aldrig den skulle bli fin, men wow allt blir mkt tydligare när det blev ett stort foto.
Marc kanske skulle ha den i sin lägenhet men funderar på att knycka den och ha den i mitt rum
istället när jag ska börja fixa mitt rum. Längtaaaaar ! :)
Har jag duschat, gjort inpacking i håret och tagit på mej. Nu ska jag hjälpa mamma duka bordet med hjärtan!


Kisses




                                          Bilden jag tog på Gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela