Första dagen efter lovet var....

Publicerad 2009-02-23 18:46:16 i Allmänt,

......HEMSKT!!!

Efter ha sovit ca sex timmar så var man inte så peppad att gå upp och duscha håret & föna de..
Ännu mindre att gå till skolan, usch ! Gladare vart jag när jag fick träffa alla igen :)
No provet gick ganska bra tkr jag, ett G kommer jag jalla fall få :)
Sen hem och ta en cappuccino, som jag tyvärr spillde halva kaffe latte glaset på bordet :( Klumpig tjej...
Men fixa allting innan mamma kom hem, tur de! :)
Sen vart de att käka och åka till Netto med mammsen o pappsen :) Tkr man inte borde underskatta
Netto! Ibland hittar man värsta fynden, som idag! Köpte as gulliga tofflor där, gilla dom så mkt så jag
köpte ett par svarta och ett par vita. De blir att ha dom i skolan :)
Och så köpte vi....jordgubbar !! :D Sitter och äter på en just nuu, inte världens finaste jordgobbar men
vaaaaad jag har saknat den smaken hela vintern! Mums, gå o köp jordgubbar på Netto nu alla!


Ciiiiaaaoooo!


                                        De ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela