Företagsorientering!

Publicerad 2009-02-05 17:43:39 i Allmänt,

Idag var de företagsorientering hela dagen.
Såklart fick vi ingen sovmorgon, men jag hade jalla fall
nära till stället , vi va på Andersson Elektriska som ligger bakom Preem :)
De va jag, Matilda, Angelika, Issa & Arjeta :)
Aao jalla fall där va de väl ganska kul, gott godis hade dom jalla fall... (A)
Sen vidare till skolan och fixa en snygg redovisning, vart riktigt nöjd med våran!
Tkr de flesta hade riktigt bra redovisningar (Y)
Sen gick jag hem med Angelika, Ella, Ida, Oscar och Linus, då vart de snöbollskrig!
Hemma vart de att ta ett stort glas cappuccino och mörk choklad , fet jag vet (A)
Men nuuu måste jag käka lite och sen blir de plugga engelska för hela slanten!


Saknar mitt photoshop på min gamla data :(


Hej så länge !

Issa jag vill ha hämnd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela