Vad jag mer har gjort nu i kvällskvisten!

Publicerad 2009-12-20 23:09:52 i Allmänt,




-    Blivit smygkär i Cimon från Paradise Hotel. Vem lockas inte av hans mörka röst, ögonen och den charmiga bröstvårepeircingen? Nej just det, ingen!


-    Suttit och skickat massa gamla godingar med Angelika som Livin' on a prayer eller någon Kiss-låt. (Hihihi jag skrev kiss-låt)



-    Läst otroligt mycket i Ljudet av ditt hjärta



-    Blivit rädd när jag plötsligt såg en bild på Jerrie på min säng innan jag har kommit på att det är almanackan








Aaa ni. Dax för mej att sova och köra igenom sista skoldagen. I gotta feeling, att imorgon kommer bli det bli en bra kväll, en bra bra kväääll woohoo ... typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela