Stop and Stare

Publicerad 2009-12-22 20:38:16 i Allmänt,




För det första. Saker som gjorde mej lite glad idag i all trötthet. Hon är för söt hon <3



För det andra, vi kan jämföra hur rolig jag ser ut nu med den bilden...



Hmm... Hittade en likhet jallafall. Jag har tupperat hår på båda.
Japp så äre. Jag har gått runt med en mysig bulle med tupperat hår.
Och nu ligger jag är med min kudde och så kommer min kväll se ut framöver.



Har försökt att luska fram bilder från igår men nej har inte fått några.
Men ni kan få se dåliga bilder från kyrkan. Pappa som är mästerfotografen!









Okej. Jag har hunnit med städning, välförtjänt varm choklad och pepparkakor, tända ljus och allt annat släckt, mys/depp musik och läsa. Ska nog läsa vidare.... eller så blir det Twilight eller Scrubs på datan.
Tänker verkligen inte lämna mitt rum ikväll.



Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-12-23 12:03:41

jullov!!

Postat av: matilda

Publicerad 2009-12-23 15:03:32

sluta deppa gumman! det är inte värt det. älskar dig, puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela