Show me your teeth

Publicerad 2009-12-27 00:43:48 i Allmänt,





Först en ny favvis låt.



Sen en kortfattning om dagen. Fikat hos Ella och Marc med fam. och mormor&morfar.
Kollat på bilder från när dom va i azorerna sen blev det att kolla på Tomten var till alla barnen.
Åt mat från donken. Det satt bra för sist jag var där, åt jag ju inget där utan frös.
Sen kollat på Harry Potter medan jag, Magnus o Linus cama. Dom två asså...haha


Sen har jag suttit och fnissat till ett klipp och alla felskickade sms hihi





Hohoho den va rolig!




Och på tal om donken. Gav ni mej ett hemligt budskap att jag skulle äta där idag?




M:et!


Hmm och om man kollar på dagarna så ser man hur ivriga mina få men trogna läsare är att läsa om hoho..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela