På med den lila morgonrocken och tofflorna är på!

Publicerad 2009-12-24 23:21:15 i Allmänt,





Jahopp då sitter jag här framför tv:n med min lilla laptop! Helt ensam. Jaa ni hörde. Ensam.
JAG ÄR ENSAM PÅ JULAFTON! André åkte till Patricia, Marc åkte hem med Iziz och mamma&pappa åkte med några kompisar för att jul-umgås lite.


Känns lite konstigt .. men wattaah heeck de är mysigt ändå!



Men innan alla drog så kan jag berätta att vi myste framför tv:n och kollade på massa gamla kort från Gotland.
Sen drog Pappa på min egna cd där det bara är klipp på mej som liten.
För det första, jag såg ut som en vinögd mongolid. För det andra, det roligaste av alla klippen är när jag ger en äldre flicka en bitchslap (inte med flit) och mamma säger, njaaww vill du ta på hennes hår!





Nu ska jag kolla klart på Sagan om de två tornen och efter det är de ju Scrubs såg jag nu!
Vilken avlslutning på Julafton ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela