Love to get you high

Publicerad 2009-12-19 18:34:11 i Allmänt,




MITT!




Då har man hittat lite fint till avslutningen och eventuellt till nyår. Paljett-tröjan blir julavslutnings-outfitten.
Hittade ett fint diadem med små fjädrar på. Kämpade att hitta en med fina och hela fjädrar och jag hittade tillslut en enda hel och fin. När jag kommer hem så hittar jag inte kassen... Rövhatt skulle jag vilja säga!



Åhh nu började det snöa igen! Och Tyson skruvade sej sådär gulligt och ligger som en kanelbulle!
Jaha ... nu började han gnälla när jag försöker vara snäll och klia på hans kagge men neejneej de passar inte..





Nu har jag sovit en stund och ska nog sova lite till för min hals är inte som den ska och jag känner mej ovanligt varm för att ha världens kallaste fötter och fingrar. Feber?



Ajja powernap och lite Ryan Adams i bakgrunden nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela