Lite smygtittar från almanackan

Publicerad 2009-12-20 17:11:12 i Allmänt,




Har bilderna tyvärr inte på datan så ni får nöja er med dom så här...



Orm



Flamingo



Antingen gepard eller leopard, kommer inte ihåg



Papegoja



Zebror



Lejon




Girafferna är pricken över i't på bilden






Det här gjorde min söndag! Så jävla snygga bilder, så jävla snyggt reducerat!
Kan bara niga och buga över att jag fick vara med.
Ska bara hitta en fin väggplätt där almanackan stolt ska vara så alla kan se den!







Har ni tänkt på en grej? Det är första söndagen på väldigt länge, då jag inte har några läxor.
Kom knappt ihåg hur det var men idag. När jag vaknade och automatiskt tänkte på vad som var till veckan men sedan kom på att jag var fri som en fågel!



Nehepp nu är man ensam hemma för mamma och pappa är på stan och ska vinna en tv. Aaa dom ska!
Nu kom dom!


Jag: Vann vi tv:n?!
Pappa: Nej. Vi får köpa en egen...



Måste sluta skriva innan inlägget blir fööööör långt. Hejsvejs!


Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-12-20 17:31:53

jäääklar vilken snygg bild! hur kom det sig att du var med där? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela