Jag.fick.den.!!

Publicerad 2009-12-24 18:27:17 i Allmänt,

 

 

Okej ... De kanske inte var det mest oväntade för den var det ända jag önskade mej men ändå.
Förutom det så har jag fått lite prylar, lila morgonrock (mamma måste matcha allt till mitt rum), en lila hudkräm (mamma igen) + nått paket med hudkräm/duschkräm/handkräm, armband, pengar och helt otippat men så bra så ... fick jag trosor också! Får inte nog av de!

 

 

Höll på att säga vi men det var faktiskt mormor&morfar, André och Marc som har fixat en resa till mamma och pappa. Eller jaa, dom har fått pengar till det och sen får dom bestämma vart.
Mormor ringde mej igår och sa att dom hade fixat det... Fick tydligen inte va delaktig för Marc och André... eller joo men nått hemligt var det ju med det...




Jaha ni, ska gå ner och dricka mer julmust nu och sen avrunda med glögg och julgodis.
Iziz och Tyson är så gulliga ihop. Och så stor Iziz har blivit det lilla plattfejjset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela