Fail!

Publicerad 2009-12-09 22:50:31 i Allmänt,



Okej nu blev det ju lite fel här vaaa!



Fail 1: Jag pluppar på lite shampoo i handen och ser att det liknar BBQ sås, jaa det är sant! Jag tänker att det här inte behövs mycket av för att synas. Tog cirka 4 pumpar av det. Gnugga gnugga gnugga i håret. Får först inte bort färgen på händerna. Funderar om jag kommer ha röd rygg när jag kommer ut också.


När det är halvtorkat syns det ingen skillnad och jag trodde jag hade kört 200 spänn åt skogen.
Sedan läser jag den lilla lilla lappen på flaskan och ser att det står "Ta 8-10 pumpar och gnugga in i håret i 3 min".
Jag läser vidare och ser "Ta på dig plasthandskar innan. Röd färg sätter sig i huden mer än andra färger".


Vad ska man säga...? Bättre lycka nästa gång nu när jag vet det där. Men lent blev håret jallafall!




Fail 2:
Där står jag och kammar håret som en liten 5-årig flicka med min lilla kam och sedan ska börja föna håret. Hinner föna ner mina "horn" jag får på varje sida av öronen. Sen. Wiiuu..uuu..uu... Så slutar fönen att gå. Jaha så slutade den gå och vi hade ingen annan.







Okej jag lovade er Nobelfest-bilder, så nu kommer det några!



 

 

 

 



CLOSE UP!
(För ni som missade det på bilden innan)


Avslutar med denna fräääna bild!
Tog tyvärr inte så många bilder förra året. Någon annan som tog flera
som kanske vill skicka några till mej?
Lovar att ta massa bilder imorgon!









Ska nog gå och kamma mitt hår lite mer nu. Inte en enda tovva i mitt hår är ovanligt.
Kors i taket vad jag gillar hårfärgen! Tar nog ett tag innan den blonda kommer tillbaka nu!




GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela