Det lönar sig att gå till Lidl

Publicerad 2009-12-08 19:17:58 i Allmänt,


Jag JuSt nU!


Pappa mutade mej med att gå och köpa mat på Lidl och jag fick köpa godis till mej och han också.
Eftersom min jultomte av choklad tog slut idag efter skolan så kändes det välbehövligt.
När jag stod där framför all choklad, fick jag en flash-back. Mörk choklad. Det var min last förut men den förvann sen. Och valnötterna. Så en påse valnötter och mörk choklad och Sofies Mode blev min lyx ikväll!





Så mycket jag har hunnit med idag! Köpt det där färg shampoot och örhängen till Ur&penn. Det lönar sej att ha en lång matrast. Så det blev en tripp till stan. Oscar visade också sina kläder till nobelfesten och Linus provade finfina mössor... vet inte om det var så fina men Moas favorit blev den rosa med ett träd på.






Nu ska jag läsa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela