But the voices was to loud

Publicerad 2009-12-22 12:48:30 i Allmänt,






Berättar kort om igår. Moa kom hit och vi stressfixade oss och hon gjorde underverk med mitt hår som vanligt!
Och jag, jag fick hålla en av facklorna! Lite töntigt jag vet, men för mej var det viktigt att hålla den sista julavslutingen....
Jaha, kören då. Vi var som vanligt underbara med våra ofattbara stämmor! Och Matilda ska vi inte tala
Eller joo, jag njöööt när hon sjöng och jag skulle vilja ha henne i en låda i mitt rum så hon kan sjunga för mej när jag vill. Efter kyrkan begav sej jag och några brudar till Mandarin där det blev mys och mat. Sen lokalen. Mycket dans med mina klassisar och då trivdes jag! Kvällen slutade på donken och så.jävla.kallt. Jaa vi gick dit.




Orkar inte skriva mer. Trött och sliten. Trött trött trött och ont överallt.

Har slagit in lite paket åt pappsen och nu ska jag julstäda mitt rum till Paramore



 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-12-22 16:25:51

svar: det kallas skönhet!

Postat av: matilda

Publicerad 2009-12-22 20:38:01

haha! men vafan! jag var först med den och jag har hundra stycken, slå det dessie och kissie och paow och alla andra jävla fjortisbloggare :)))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela