Because we don't know why

Publicerad 2009-12-29 20:22:54 i Allmänt,




Då var man klar med familjemiddagen. Riktigt mysigt och god mat.
Man kan inte sluta charmas av dialekten dom har där nere i Habo!



Och jaa. Pulkan. Eller nej. Tefatet. Satte mej ner och åkte efter Clara. Men mitt blixt snabba tefat åkte förbi henne och jag satt baklänges då och hånskrattade(inte) åt Clara... Typ så var det... Tefat slår allt för man vet aldrig vart man hamnar. Antingen på någon eller så styr man hela tåget mot ett litet träd. Underbart!
Tråkigt att backarna var lite för isiga.
Lejonbacken var lite för mycket.
Lite för brant.
Lite för mycket hopp.
Jag provade åka utan nånting för att se om det funkade med. Jaa det funkade. Ena skinkan domnade bort ett tag där.
Men hur mysigt var det inte med varm choklad i en termos i en ring med alla. Dom är bra dom!



Näää funderar på att stänga av mej ett tag för nu är det dax. The Sims. Ååhh jag blir 11-år på nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela