Wondering

Publicerad 2009-08-09 20:35:40 i Allmänt,

Vaknade idag av ett sms av skojjiga Moiiis. Men tyvärr är hon också morgonpigg och jag är aldrig vaken vid nio så jag somna om till elva. Titta ut och såg att vädret var riktigt bra och tänkte, jaa Mjölby duger väl det med.
Sedan blev det upp packning av kläder och annat och sedan pallrade jag iväg till Moa. Åh så härligt att se henne igen!
Vi gick till Lundby och hann steka lite innan cyckel Johanna kom. Kan bara säga samma sak att jag har saknat henne så enormt! Där låg vi och åt, bada, prata eller nää skvallra kanske mer haha och sola. Måste ju uppgradera mej nu efter två veckor så jag vet vad som har hänt i lilla mjöllat. Inte allt för mycket alltså.
Sen cycklade vi tre hem och Johanna va snäll och skjutsade mej sista biten. Sen rätt in i duschen med hårinpackningar och duschkrämer med massa olja och ansiktskrämer efter så jag kände mej riktigt fräschig! Idag serverades det revbenspjäll, kyckling och potatissallad. Då blev jag glad i magen. Sen samlades vi och tittade på gotlandsbilder och nu ska jag nog allt ta ett fotbad. Fräschig värre kommer jag va ikväll!




P.S Både Johanna och Moa sa att jag hade blivit brunare. Blev helt varm i hjärtat är dom sa det....
Okej nu ska vi inte överdriva! Men det känns allt bra efter all mödan. Tror att saltvattnet där har något magiskt!
P.S 2 Dom tyckte jag hade fått ännu längre hår. Är detta ännu ett mirakel av saltvattnet? Jag måste verkligen klippa av det en bit. Nu är det ju faktiskt jobbigt att va den där kaluffsen som dinglar bakom min rygg. Och luggen. Luggen! Den ska allt klippas av också ett par centimeter! INNAN skolfotografiet också. Eftersom alltid jag tar skolkort så ser jag halv tråkig ut och sedan en vecka efter skolkortet klippar jag mej och ser lite roligare ut. Och inte alls ut som skolkortet.
Så det måste jag göra också, och juste, skaffa en ny mobil! Nu blir det mycket!



Nu: Fotbaaaaaaaad!

Kommentarer

Postat av: johannna

Publicerad 2009-08-09 22:49:23

alltså från början är det en klänning istorlek 42 haha från lindex

det som sitter över tuttarna är egentligen under tuttarna från början så tog bort hela den delen och gjorde den kortare ner till och flyttade upp spetsen och sydde in den väldigt mycket eftersom det är en 42:a haha

PUSS på dig gullet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela