Stekdag!

Publicerad 2009-08-06 21:05:26 i Allmänt,

Idag har det varit prrrrima väder! Legat och stekt i våran feta badring hela dagen och blivit lite brunare (och mycket rödare)
Sen har vi ätit lite grillat och med lite folk och haft det trevligt. Och jag höll mit ord och bada i... jaa förrgår tror jag det var, håller inte reda på dagarna här.
Ikväll funderar jag på att ta ett kvällsdopp om någon annan är på för det skulle sitta fint nu när det är helt vindstilla och snart solnedgång. Och min röda kropp skulle svalkas fint! Ni får gärna säga att jag har blivit brun när jag kommer hem fast ni inte ser någon skillnad, det stärker mitt bli-brun-självförtroende (Y)


Nu blir det efterrätt så hare gött i lilla mjöllat så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela