Party With My Pain

Publicerad 2009-08-12 11:20:22 i Allmänt,

Godmorgon alla! Usch idag var man inte pigg ni. Vaknade först åtta men det var för tidigt så jag somnade om till 10 och då var det ännu värre. Ville sova hela dagen och jag hade säkert kunnat göra de, men jag tvinga mej upp tillslut.
Nu sitter jag och lyssnar på Johannas låtlista och myser lite. Hennes födelsedagspresent är klar för henne!
Idag har jag inga planer än. Eller egentligen skulle jag beställa klipptid och så ska jag vänta på mamma så hon kan hjälpa mej med att skicka efter linnet. Kan Dee svarade igår, yes linnet var inte slut!


Nej nu ska jag hoppa i mysbyxorna och ta på en ansiktsmask

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-12 13:34:28

det nyöppnade cafét vi albacken i mjölby :)

Postat av: en ledsen tove

Publicerad 2009-08-12 17:29:29

Jag klippte mig idag hos mamma och sen sa mamma att mitt hår är helt förstört, och så hon tyckte jag skulle till en frissa :p

jo nu är det as kort,det är lika kort som när jag klippte av det första gången för as länge sen .. verkligen skit kort :( fan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela