Och det finns en mening med det

Publicerad 2009-08-20 22:37:48 i Allmänt,

SO idag, Conny är bäst. Syslöjd sen. Varför tog jag syslöjd?
Vad gör en tjej där som inte kan sy fast en knapp ens? Jag är seriös. Fan.
Idrott, svettades som slavar och smyghatade idrottsläraren. Men han är fortfarande snygg för de.
Linlöping med mina gladisar. Höjdpunkterna, Johannas skämt som hon själv dör av skratt, när Moa skulle berätta om en film och killens röda näsa med blanka skor. Men det är bara några av dom höjdpunkter idag, tro mej.
Köpte trosor och en kofta, snål Sanne på G igen. Massa stickade tröjor men ingen Sanne-tröja hittade jag.
Åt på Steve's, blev lycklig. Åt glass sen, blev lite gladare av killen med sina charmiga utstående öron.

Han: Ska du ha bägare?
Johanna: EHHH JAAA!


Han smyghatar oss nog nu....



Nu har jag duschat min äckelpäckel-hår och gjorde flätor för skojjs skull. Men tror de kommer se misslyckat ut så jag får nog duscha om det imorgon ändå....


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela