Kvällsdopp

Publicerad 2009-08-12 23:55:45 i Allmänt,

Jahajaa nu sitter jag här och fryser. Vi hade tråkigt och bestämde oss för att åka och bada i skogsjön, Mange Limpish och jag. Ganska sköjj att få åka(eller jaa sitta därbak) moppe men liiiite läskigt. Oså var vi framme och de va vääldigt mörkt och vattnet såg ut som svart målarfärg. Men det var varmt trots allt (Y) Panikanfall fick man med jämna mellanrum för det var verkligen väldigt mörkt. Sen frös vi så fötterna nästan trilla av och drog hemått!

Magnus: Nu torkar ni er på alla ställen så ni inte får svamp!

Och föresten, jag såg mitt första stjärnfall! Sammanlagt måste vi väl ha sett ett tiotal men hälften var nog syne...



Hopp idag känner jag att jag har gjort lite grejjer ändå. Pappa hjälpte mej betala linnet och sedan ringde jag och beställde klipptid på fredag. Och nu är jag 99,9 % säker hur jag vill klippa. Lite Nicole Richie. Ni som har läst Johannas inlägg tänker att Johanna och jag kommer gå runt likadana men nej. Jag menar en annan bild.


Den luggen vill jag nog ha. Min lugg är ju nästan lika långt som håret
så den ser så hängig ut just nu. Och så vill jag klippa lite mer där bak
så det blir mer volym och lockar (såklart toppa allt annat).
Jaa nu känner jag att jag vet hur jag vill ha de!



Jaa mer har jag inte gjort idag. Tittat på tv och druckit te..... No-lifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela